Pirr i magen

Jag måste nog erkänna att jag allt blir lite pirrig av magen av den där dejten. Han ringde mig på jobbet i dag bara för att prata tror jag då det inte var något speciellt han ville. Sånt blir jag glad av!
Kan inte säga att jag är förälskad ännu, vi känner varandra för lite. Men jag är helt klart intresserad av att fortsätta träffas och se vad det kan leda/inte leda till. Sen måste han ju självklart testhånglas först innan jag kan uttala mig. Har ju som sagt var inte riktigt kommit dit ännu. Fast det kanske låter lite konstigt eftersom att vi kramas mycket, håller handen och sover sked. Men, men. Vi har ju tid på oss...
biglet

Kommentarer
Evelina

Myyyyyyys :D



Blogg: http://tigerlina.blogg.se
2014-03-20 @ 23:36:11
Cilla

Gött.... =)



2014-03-21 @ 08:00:11


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>