Revidering av beslut

Ok, det är lika bra att erkänna: jag är inte sämre än att jag kan ändra ett beslut som jag har tagit. Efter att jag varit iväg i lördags drog jag hem och gjorde en taco-paj som jag sedan åkte hem med till dejten från förra helgen som jag sa att jag inte skulle träffa igen. Hur gick det här till liksom? Kanske beror det på att jag faktiskt VILL träffa honom? Eller så var det för att han messade och tyckte att jag skulle komma över när jag berättade att jag var så olycklig över att inte vara gravid.
Käkade middag och kollade på tv i lördags och igår följde jag med honom ut på ett par jobb (han är hantverkare och hade jour) och sedan avslutade vi med att käka tacos hemma hos honom. Helt enkelt ett soft och avslappnat dygn med många skratt.
Vi är fortfarande "bara kompisar" men det finns ju något där som inte riktigt går att ta på. Vi dras ju uppenbarligen till varandras sällskap och kramas mycket. Men mer än så har det inte blivit vilket känns ganska skönt om ni frågar mig. Visst, då skulle jag ju veta mer var jag har honom men samtidigt så känner jag mig ganska lugn just nu vad gäller detta. Vi får väl se hur det fortlöper; antingen träffas vi igen eller så gör vi det inte. Återstår att se...

Kommentarer
Cilla

Låter nice... jag har oxå skaffat mig en sån, fast vi har kommit lite längre! Kram på dig!

Svar: Har du? Vad kul! Är det en liten fling eller är det på riktigt? Hursom blir jag glad för din skull stumpan!
Elly



2014-03-18 @ 09:18:32
Cilla

Det är på riktigt, läskigt!! Men gött!! Tack 💚



2014-03-23 @ 19:17:28


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>