Shit pommes frites

Hur trött kan man egentligen vara på en skala? Kommer inte ens ihåg hur det känns att vara utvilad längre eftersom det var så länge sedan jag kände det. Men, det är bara att bita ihop! Och lite extra trött kanske jag blir eftersom att jag ju tränar en del. I kväll blev det det sedvanliga spinningpasset.
 
Glömde förresten berätta en grej förut. För någon månad sedan när jag var hos dietisten för min övervikt så blev jag remitterad till en ätstörningsklinik. Och i dag ringde de och frågade om jag kunde komma redan nästa torsdag! Då ska jag få träffa en läkare och psykolog för en första bedömning så att de kan se hur vi ska gå vidare. Känns både spännande och som ett nederlag. Varför klarar inte jag av att hålla vikten i schack för när i princip alla andra gör det? Vad är det för felkoppling jag har där inne i hjärnan egentligen?
 
phpie7unl_20074520_150413300
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>