Skön aw

Mötte upp en kompis efter jobbet för en aw som i dag gick av stapeln på Bishop Arms i Gamla stan. Käkade fish ´n chips, drack öl och njöt av varandras sällskap. Och ja, JAG drack öl! I alla fall en innan jag sen tog en cider.
Ölen jag smakade var "Skvatt galen" från Närke bryggeri Den var smaksatt med bland annat pors vilket gjorde den väldigt smakrik. Kanske lite väl tuff öl för en nybörjare som mig.
 

När jag kom hem skickade jag ett sms till dejten från i helgen och tackade för senast och sa att jag tyckte det var så trevligt att jag tycker att vi gör om det mycket snart igen. Det visade sig att nu till helgen har han jour, sen ska han på fordonsutbildning med Hemvärnet två helger på raken och därefter ha sin son minst en helg. Det betyder alltså att det kan bli aktuellt tidigast i andra halvan av april! Nej, det går bort!!! Lika bra att jag lägger ner nu på en gång så slipper jag bli besviken... Vi lär träffas via Hemvärnet under våren men mer än så blir det inte... Så nu vet ni det!

Kommentarer
Cilla

Varför har du så bråttom?? Glöm inte bort att njuta av idag!

Svar: Jag har inte så bråttom, orkar bara inte med saker som tar energi i onödan. Försöker eliminera såna situationer för att må så bra som möjligt.
Elly



2014-03-12 @ 09:43:35
Cilla

Det låter sunt, men att ha en vän kan väl inte ta energi? Eller så tänker vi olika som vanligt =) kram

Svar: Jag menade ju att han är vän via Hemvärnet och sen får det vara bra med det då det räcker för mig.
Elly



2014-03-12 @ 13:38:02


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>