Buzzador: Mjau Vaganza

Är ju med i nätverket Buzzador som är ett företag inom Word of Mouth marketing och där man får prova varor och tjänster.
Den här gången var det dags för kattmaten "Mjau Vaganza". Jag anmälde mig till denna buzzning när jag fortfarande hade egen katt men den fick ju somna in då den blev akut sjuk. Så nu har jag testat maten på dejtens två katter. Den ena var mest intresserad av såsen medan den andra slukade maten med hull och hår. Dock upplevde vi att det var väldigt små portioner och att katterna fortfarande var hungriga när de ätit klart. Men det kan ju vara som så att portionen inte riktigt var anpassad till aktiva utekatter utan mer till lata innekatter.
Det knapriga godiset som vi också fick prova gjorde succé och kan rekommenderas!
 
 
Vill även du testa nya produkter? Registrera dig på Buzzador.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>