Han längtar efter mig

Fick ett sms här i kväll: "Jag längtar efter dig. Puss." Hade tänkt vara hemma i helgen och inte åkt till dejten men vem kan stå emot något sånt? Så nu drar jag dit i morgon men måste hem igen på lördag då jag ska iväg på 40-årsfest. Visst, han skulle kunna följa med dit om han vill men han har sin son den här helgen. Ska bli kul att träffa lillkillen igen.
 
Kommer alltså att bli en lite körig dag i morgon. På morgonen ska jag till ätstörningskliniken för att få lite skäll, in och jobba lite för att sen gå tidigare och åka till dejten. Tar ju ca 1 1/2 timme dit så jag vill gärna komma iväg i tid så att inte middagsrutinen blir alltför störd. När jag ska hinna jobba? Hinner nog med det jag ska, märktes ju knappt ens att jag hade varit iväg på konferens i två dagar. Det som låg och väntade på mig betade jag av på knappt två timmar. Så ni förstår att jag har lite att göra va? :-(

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>