Lång vecka igen

Jag har så rackarns lite att göra på jobbet att det nästan är slöseri med skattepengar. Har flaggat för chefen sedan typ ett år tillbaka att det är så här illa och att jag vill ha mer men det verkar liksom inte riktigt gå in hos honom. Det är mycket svårt för mig att förstå hur man inte kan utnyttja sin personal till full tid. Speciellt inte som att jag säger högt att det är för lite arbetsuppgifter. Anledningen till att jag har stannat kvar så länge är att jag har hållit på med det här med Danmark och där har jobbet varit väldigt förstående. Men nu när det ”projektet” ligger på is kanske det är dags att söka nytt jobb? Grejen är väl den att jag kanske har det för bra här som det är? Flexibelt, schysst lön och bra förmåner. Svårt att hitta något likvärdigt. :-(

 

 Blommor till dagens nyanställd

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>