Livet suger!

Just nu är allting bara så himla grått och tråkigt i mitt liv att jag inte ens kan glädjas åt mitt nya jobb. Men det blir nog en bra nystart där efter jul.
Har som sagt var mått skit den här veckan med mycket ångest och sovit dåligt. Har idag varit i kontakt med min psykolog och vi pratade drygt 20 minuter i telefon och sen ska jag dit och prata nästa vecka. Ska bli SÅ skönt!

I morgon ska jag möta upp dejten för att få mina grejer. Så morgondagen kommer antagligen att bli rentutsagt förjävlig. För säkerhets skull har jag nu tagit en sömntablett. Är det verkligen så bra att experimentera med så starka grejer? Men just nu gör jag nästan vad som helst för att dämpa ångesten och känslorna.




Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>