Spel för galleriet

Det här med att ha blivit dumpad av dejten har tagit hårdare än vad jag tidigare har velat medge. Visst, det var väldigt upp och ner med honom och definitivt inte alltid bra men samtidigt kände jag mig trygg med honom.
Var på middag hos goda vänner igår och visst; det var väldigt trevligt. Men samtidigt fick jag verkligen stålsätta mig och spela upp den glada festprinsessan när jag egentligen bara ville ligga hemma på soffan och käka choklad. Och inte blev det ju lättare när alla satt och sa att vi inte passade ihop och var så omaka. :-(


Apropå det där med tröstätandet: har nu flyttat hem till brorsan och hans familj några dagar för att försöka förhindra det beteendet. Sen blir jag ju förhoppningsvis lite gladare av brorsönerna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>