Matvandring på söder

Tidigare här i veckan var jag på något riktigt coolt: en matvandring. Man besökte sju olika restauranger under nästan fyra timmar där man fick smaka-på-portioner. Och det var en riktig upplevelse må jag säga! Dessutom hade jag aldrig varit på fem av ställena så nu har man fått lite nya uppslag på restauranger. Det var för övrigt en av dem som jag var på italiensk aw på i onsdags.
Mellan restaurangerna, som alla låg på söder, var det guidning av den jätteallmänbildade guiden. Skulle lätt kunna tänka mig att göra om en liknande vandring. Om inte annat så är det en jättebra present för någon som fyller jämt. Företaget som jag gick med hette http://www.foodtoursstockholm.se. Kan rekomenderas!
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>