Veckan som gått

Veckan som gått har fortsatt i samma tunga stämning som sist jag skrev i söndags/måndags. Är ledsen över det där med dejten. Har inte hört något från honom och jag har inte heller hört av mig. Känns verkligen INTE bra om det ska sluta så här. Och hur blir det med Fuerteventura? Ja, jag kommer att åka åtminstone men det kan ju bli något stelt om ingen av oss hör av sig. Ja, ja. Det får bli ett senare problem.
Det som har känts bra i veckan är att jag känner mig väldigt tillfreds med beslutet att testa på provrörsbefruktning. Visst, det kommer att kosta alla mina besparingar och statistiken är låg men samtidigt har jag ju verkligen gjort ALLT jag kan då. Det kommer ju antagligen att visa sig ganska snabbt i vilket skick mina ägg är i och om det överhuvud taget finns någon chans.
 
Känns som att det kan bli en lite jobbig helg när det är som det är med dejten. Kommer antagligen att vara på superduperdåligt humör så jag ska nog kura in mig i en filt med en flaska vin för att sura ifred.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>