Back in business

Jag lever! Kom hem igår kväll efter fyra dygns hemvärnsövning ute i skogen. Vi har tältat på typ världens stenigaste ställe så gissa om det var skönt att sova i min egna säng i natt. Sen var det skönt att komma hem till ensamheten igen. Man är ju liksom på varandra 24 timmar om dygnet och får aldrig vara i fred. Ovanpå det går man ju och bär på en massa tung utrustning så det var som att flyga fram när allt det togs av och jag kröp i civila kläder igen.

En helt annan överraskning som kom under dessa dagar var att jag har blivit kallad till en anställningsintervju för ett jobb jag sökte för flera månader sedan. Ska dit på onsdag. Spännande! Och även om det inte blir något så har jag ju iaf kommit så långt som till intervju.






Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>