Intensiv dag

Har, tro´t eller ej, haft ganska mycket att göra på jobbet i dag. Och mellan arbetsuppgifterna hann jag med en anställningsintervju på ett annat företag än där jag jobbar i dag. Det var också ett assistent-jobb men lite mer kvalificerade arbetsuppgifter än de jag har idag. Kändes som att det klickade med hon som i så fall skulle vara min chef så jag hoppas verkligen att jag får det! Problemet, som jag tror nu, är att jag sitter på en väldigt bra lön för det jobb jag har i dag. Kan bli svårt att matcha den och jag är inte speciellt intresserad av att gå ner förståeligt nog. Ja, ja. Ska maila in mitt löneanspråk i morgon och sen är det bara att hålla tummarna.
 
Efter jobbet mötte jag upp en kompis och vi var och käkade smörrebröd, drack öl och tog till och med en liten sup till. Det var verkligen supergott och mysigt att träffa min vän igen efter drygt två månader.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>