Mördande träningsform

Tänkte att jag skulle vara lite wild and crazy i kväll och testa på ett pass Indoor Walking. Hade hört innan att om man gillade spinning skulle man gilla detta. Men trots detta hade jag lite förutfattade meningar och trodde det skulle vara lite "husmorsgympa" över det hela. Jag menar; hur jobbigt kan det vara att gå på en crosstrainer? Men det var det vill jag lova! Svetten rann som aldrig förr och jag kände redan under passet vilken mördande träningsvärk som kommer att infinna sig i rumpan och låren i morgon. Fast det är definitivt en träningsform som jag kommer att fortsätta med!
 
Indoor walking

Kommentarer
Evelina

Jag brukar träna på crosstrainern när jag tränar i gymmet och jag svettas som en gris, asbra träning 😄



Blogg: http://tigerlina.blogg.se
2014-09-04 @ 00:31:09


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>