Spännande tröttmössa

Helt plötsligt har jag fått riktigt mycket att göra på jobbet. Till och med så pass att jag undrar när jag ska hinna med. Men det är övergående och sen blir det lika långtråkigt igen. Fast det vet man ju inte förstås. Speciellt inte som att jag har visat intresse för en chefstjänst på jobbet. Var på en första intervju i fredags och i morgon bitti ska jag iväg på chefstester och djupintervju. Ska bli mycket spännande även om jag inte får det. I så fall var ju inte den tjänsten ämnad för mig utan då kommer det snart något annat. Och jag tror kanske inte att de skickar iväg mig på det här i morgon om de inte hade en tanke på att jag kan vara en intressant kandidat och tror att jag skulle klara av det. För såna här grejer är ju inte helt gratis för dem. Men jag återkommer med rapport över hur det gick sen. :-)
 
I kväll har jag varit iväg på spinning vilket var riktigt skönt för träningsvärken jag fortfarande har efter tisdagens Indoor Walking. Så nu ska väl det onda ge med sig hoppas jag. Efter passet satt jag i typ ett par timmar med ett frågebatteri inför i morgon om hur man själv bland annat uppfattar sig som ledare, hur andra uppfattar mig och hur man vill vara. Jättejobbiga frågor om ni frågar mig som man verkligen behöver fundera över. Som tur är har jag ju genomgått en del ledarskapsutbildningar via Försvaret och har nog ganska bra koll även om jag aldrig har varit formellt chef inom jobbet.
 
 
 

Kommentarer
Cilla

Tjoho, vad glad jag blir! Klart du är ett chefsämne! Bestämd, rättvis och empatisk!



2014-09-05 @ 08:21:44


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>