Firar 2000

Kan ni tänka er; det här inlägget är nummer 2000 i ordningen! När jag ser tillbaka på tiden som gått så har det ju faktiskt hänt en hel del saker i mitt liv sedan jag började skriva. Helt otroligt att jag har lyckats knåpa ihop så många ord och inlägg om vardagen.
Även om jag inte är lika aktiv längre med inlägg som jag var i början så fyller det ändå en funktion för mig att skriva av mig tankar och känslor. Det är fortfarande bara några stycken i min omgivning som vet om att den här bloggen finns. Jag vill ha det så för att inte bli hämmad i skrivandet utan vill kunna skriva om precis vad som helst utan att behöva stå till svars för det. Och så kommer det att förbli. Nu är det bara att ladda för nästa 2000 inlägg...
 

Kommentarer
Cilla

Jag är glad och tacksam för att du delar med dig, going <3

Svar: Saknar dig och skulle behöva lite Cilla-dos just nu. <3
Elly



2015-04-10 @ 08:31:39
Cilla

Jag är här! Ring eller kom! 💝



2015-04-11 @ 10:50:34


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>