Jag får liksom ingen ordning på mitt liv

Jag är beredd att hålla med Lars Winnerbäck när han sjunger så här:
 
"Jag får liksom ingen ordning på mitt liv
Det kan va så förfärligt, det kan va så bra
Om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd
Det kanske var pundigt, det kanske var bra"
 
Är lite så mitt liv är faktiskt. Vad var det som gick fel på vägen liksom? Och i vilken ände ska jag börja reda upp oredan? Kanske vore det en bra idé att försöka få ordning på sömnen. I stället för att sova har jag snurrat runt och grubblat och antagligen förskingrat en hel del förstånd. Kommer knappt ens ihåg när jag somnade utan insomningstabletter sist. Men, jag ska inte gnälla. Det kunde ha varit värre! Jag har ju åtminstone ingen dödlig sjukdom och ingen i min direkta närhet heller...

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>