Känsla av utanförskap

Introducerade två av mina ganska nära kompisar för varandra och de har bara träffats via mig ända tills nu. Men så idag ska de träffas. Utan mig!!! Känns verkligen helt fel och känslan av utanförskap är enorm. Till råga på allt håller de på att lägga ut bilder på Facebook om hur trevligt de har det. Känns faktiskt förjävligt när jag tänker efter! Hur hanterar man sånt här?
 
Har i alla fall haft en ok långfredag. Blev en tur med Eckerölinjen för att äta påskbord och handla lite taxfree. Men nu ska jag gå och lägga mig och försöka somna ifrån den här ensamhetskänslan jag har.
 
 

Kommentarer
Anonym

Det är bara att vänta och se, tror inte det blir något permanent.



Blogg: http://anonymasikt.blogg.se
2015-04-04 @ 00:43:39


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>