Nöje blandat med blod

Dagen började väl lite sisådär med att jag halkade ute i trapphuset på jobbet och slog upp knät ganska rejält. Jag vet inte hur många plåster som jag har fått byta för att det rinner igenom. Antagligen var det så pass djupt att jag kanske hade behövt uppsöka en distriktssköterska för att få det ordentligt omlagt. Men inte jag inte! Så nu sitter jag här drygt 12 timmar senare med ett sår som fortfarande blöder på ganska så bra. :-(
 
Kvällens kulturella evenemang var den fantastiska föreställningen "Livet är en schlager" på Circus. Den var verkligen superduperbra och tårar och skratt blandade sig friskt. Och vilka skådespelare sen då: Peter Jöback, Helen Sjöholm, Johan Glans och Jonas Helgesson mfl. Kunde inte bli bättre och jag gick därifrån med känslan av att förväntningarna hade överträffats rejält! Underbart!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>