Trött måndag

 Var på 50-årskalas i lördags hos en f.d. kollega. Trodde innan att det skulle bli en lugn och tidig tillställning. Men ack vad jag bedrog mig! Blev alldeles för mycket vin och vi dansade järnet till gamla schlagers. Var inte hemma förrän vid halv tre! Så man kan ju lugnt säga att jag mådde som jag förtjänade igår.
Trots att jag var riktigt bakis mötte ja iaf upp en kompis och tog en långpromis ut till Sickla där vi var på Länsmuseet som hade en utställning om graffitti. Men herregud vad risig jag kände mig! Fick inte ens i mig salladen som vi åt där ute. :-(
 
Idag skulle jag vara duktig och ta en promenad hem. Men vad händer? Jo; himlen öppnar sig med regn och hagel! Och inte fanns det någonstans att gå under heller. Det skumma var väl att solen sken samtidigt! Det var bara att bita ihop och fortsätta gå och bli dyngsur. *mutter*
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>