Vad ska man säga?

Berättade ju om att jag tog en paus från mina s.k. vänner. I dag har jag fått ett meddelande från en av dem som sa att det var JAG som har reagerat onormalt! Alltså, ska de berätta för mig hur jag ska känna? Om jag nu säger att jag blev ledsen och besviken så ska de väl inte försöka lägga skulden på mig? Är det verkligen kamratskap? Menar de alltså att jag ska gå och hålla tyst och bita ihop med vad jag tycker? Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska säga...
Just nu pallar jag inte riktigt att lägga energi på dem. I morgon ska jag på tjejfest med ev. utgång efteråt vilket jag ser fram mycket emot. Förhoppningsvis ger det en hel del ny energi och jag kan släppa det andra.
 
Efter nästan en flaska vin i min ensamhet ska jag nu gå och lägga mig. Antar att den här fredagen inte blir roligare än så här.
 

Kommentarer
Cilla

Känns som konstiga kompisar.... Det finns alltså sånna som är knäppare än jag??? 😍



2015-04-11 @ 09:27:51


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>