Ja må jag leva...

Idag är det min födelsedag och jag fyller hela 42 år. Nu har jag kommit över tröskeln med åldersångesten men fortfarande kan jag verkligen inte förstå var alla de här åren har tagit vägen. Det är ju liksom inte så länge sedan jag firade min 24-årsdag med Tequila och disco hela natten på Kreta. :-)
 
Dagen har "firats" väldigt lugnt. Eller rättare sagt; jag har inte firat alls. Ingen på jobbet visste om att jag fyllde och sen åkte jag raka vägen hem och satte på tvättmaskinen och plockade bland mina Hemvärnsgrejer då jag ska iväg på övning nästa vecka. Så kan man ju också fira en födelsedagskväll. Men jag klagar inte, ska fira med familjen i helgen. Fast lite konstigt känns det allt att inte ha den numera traditionella födelsedagsfesten med kompisarna. Har ju trots allt haft fest de senaste tio åren. Men det är nya tider nu...
 
514thebestversion

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>