Måste jag verkligen?

Har varit väldigt osynlig här under de senaste tre veckorna men jag har helt enkelt inte haft någon inspiration att skriva nu när jag har varit ledig. Dessutom har tröttheten hållit i sig så jag tycker mest att jag har vilat och gäspat. visst, några höjdpunkter har jag hunnit med så dem får jag återkomma om.
 
Nu är dock ledigheten slut och i morgon börjar allvaret igen. Måste man verkligen börja jobba igen? Jag vill INTE! Kanske inte så mycket för jobbet och rutinerna i sig utan mer för att jag inte trivs rent socialt. Känns verkligen tungt! Men nu försöker jag att se det som att det bara är max fem månader kvar.
För att njuta av semestern in i det sista och känna att jag har gjort något så drog jag hastigt och lustigt iväg igår på parkteater och såg en föreställning om Ula Billquists liv. Riktigt bra faktiskt! Dessutom var det ganska så skönt att göra en sån sak själv nu när det blev helt spontant. I kväll mötte jag upp ett par kompisar för att kolla på Magnus Carlson (från Weeping Willows) som uppträdde på Kulturfestivalen. Dock var det inställt pga familjeskäl när vi väl kom dit så det var bara att åka hem igen. Lite snopet! Men samtidigt helt ok att komma hem i tid så att jag hinner tycka ännu mer synd om mig själv inför morgondagen. :-(
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>