Mycket att tänka på

Alltså, det här med lägenhetsbytet kommer att göra mig gråhårig! De jag har kontakt med är:
3:a, 79 kvm, 6900:- jättefin utsikt på sjätte våningen, bra planerad, något sliten, hiss. VILL HA!!
3:a, 82 kvm, 7350:-, jättefräscht och ganska nyrenoverad, mörk (skymd av näraliggande hus), i dyraste laget, endast ett par timmars sol på balkongen.
2:a, 60 kvm, 5350:-, ljus, bra planerad, något sliten, ingen hiss.
2:a, 52 kvm, 5060:-, konstig planlösning, mörk (fanns inte ens fönster i köket), sliten. Kommer tacka nej.
 
Så nu hoppas jag i första hand på den översta trean och sen är jag nog inne på tvåan i andra hand. Jag menar; även när jag får barn så dröjer det ju faktiskt några år innan barnet behöver eget rum. Dessutom så var vardagsrummet så stort i den att man lätt skulle kunna sätta in en säng där och skärma av.
Men det här är ju supersvårt och det är många aspekter att tänka på. Men mest tänker jag på att det ska vara ljust, nära till dagis och kommunikationer. Dessutom försöker jag gå på känslan jag får av lägenheten.
 
Ja, ja. Så snart jag får svar av hon med den fina trean kan jag lugna ner mitt sinne lite för tillfället. Men vad som än händer finns det säkert en mening med det och jag får göra det bästa av situationen.
 
Det är mycket att tänka på inför årsstämman.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>