Förberedelsens tid

Äntligen har jag fått lite ork och köplust inför bebisens ankomst. Men jag ska villigt erkänna att jag inte har den minsta koll på vad man egentligen behöver ha hemma inför detta. Vad ska man ha hemma innan och vad kan man köpa när och om man behöver det?
 
Dagens inköp blev en allt-i-ett-overall:
 

Inser att den ser väldigt stor ut men det är bara storlek 62 för att den ska räcka hela vintern. Och blir våren lika sval som den förra kanske overallen används längre.
Det är dock inte helt enkelt att gå och titta på bebiskläder. De är ju SÅ söta och man vill bara köpa hur mycket som helst! Men jag antar att det är fler än jag som tycker det och att man får en del när bebisen föds. Och det är ju trots allt inte så länge de kan ha varje storlek så det behövs ju inga mängder av kläder. Hur gulligt det än är...

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>