Klia, klia, klia

Herregud, jag håller på att bli galen på denna klåda jag har! Den börjar yttra sig varje kväll runt 7-tiden och tilltar sedan och håller mig delvis sömnlös om nätterna. Till och med så att jag måste gå upp ur sängen, gå runt här hemma och bara klia.
Har hela tiden varit så säker på att det är pga stress och min torra hud. Men så idag kom det upp på MVC när barnmorskan såg mina sönderkliade armar och tydligen kan det ha med graviditeten att göra. Och OM det nu beror på graviditeten har det någonting med gallan att göra vilket i sin tur kan leda till att barnet föds alltför tidigt samt att bebisen får syrebrist under förlossningen. Så barnmorskan ville absolut att jag skulle komma och ta prover redan i morgon bitti och därefter träffa läkaren på kvällen.
Nu tror jag väl i och för sig inte att vi ska dra på med stora blåslampan men det känns i alla fall skönt att de tar det på allvar. Och som jag sa tidigare: den här klådan håller på att göra både mig och de i min omgivning galna!
 

Kommentarer
Cilla

Skönt med en sån uppmärksam barnmorska! Hoppas kliet går över snart... Kram kram



2015-12-22 @ 10:27:30


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>