Brist i livet

Idag är det inte bara brist på kärlek i mitt liv. Det har även visat sig att jag numera har både järnbrist, som jag haft sedan i höstas, OCH B12-brist! Så nu ska här knapras tabletter.
Järnvärdet hade gått upp något sedan jag kollade sist i december och det är väl just för att jag ätit dubbla doser med järntabletter sedan dess som har gjort detta. Synd bara att man blir ganska kass i magen av dem. :-(
 
Nu är det dags att gå och börja förbereda middagen då min killkompis kommer över och käkar, kollar mellon och QX-galan. Lite vin på det så är kvällen gjord. Trots brist på kärlek. Men det är ju tur att vi är båda är singlar och därmed bundsförvanter i ämnet!
 
Kvällens middag: tortillarulle med avokadoröra
 
Recept: Tortillarulle med avokadoröra

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>