Kalashelg

Snacka om att en helg kan gå fort! Var tog tiden vägen liksom?
Igår var jag i alla fall på kalas. Äldsta brorsonen fyllde 11 år och pappa fyllde 67 tidigare i veckan. Det blev en trevlig kväll med god mat, vin och många skratt. Dessvärre missade jag ju melodifestivalen så den får jag se i morgon när jag kommer hem från jobbet i stället.
 
Idag har jag varit trött. Sov länge, promenerat, sovit middag och sen varit på ett pass flex soft. Men inte nog med att jag varit trött; jag har även fått alltför mycket känningar av diskbråcket i nacken igen. Så nu gör det ont ända ner i tårna när jag vrider på nacken. Jag vill verkligen inte få besvär av det igen då det påverkar livet alldeles för mycket. :-( Så nu ska jag gå och lägga mig med tens-apparaten för att få lite smärtlindring.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>