Måndagen är över

Är verkligen sjuuukt trött! Trots att jag sov så mycket i helgen. Är så trött att kroppen värker och det känns som att jag knappt kan hålla mig upprätt. Vad är det med mig egentligen? Nog för att jag alltid är trött men SÅ här trött har jag aldrig varit i hela mitt liv. Hur länge pallar man med en sån här sjuklig trötthet? Hela mitt hem och sociala liv har tagit stryk av det här och det känns som två områden som är jobbiga att ta tag i igen. Men jag orkar helt enkelt inte göra något mer än det jag absolut måste.
 
Glömde ju att berätta att jag var ute och lunchade med pappa och äldsta brorsonen igår. Och när brorsonen fick välja blev det indiskt. Så himla gott! Verkligen mysigt att umgås med honom när han är ensam utan lillebror. Han får liksom inte så mycket plats när lillebror är med. Så det var kul att sitta och prata med honom i lugn och ro. Är så himla glad över att jag lagt ner lite tid och engagemang i killarna, det börjar löna sig nu då det märks att vi har en nära relation till varandra.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>