Årets första matkasse

Äntligen var det dags att få årets första matkasse. Såg verkligen fram emot den då jag vill komma in i de vanliga matrutinerna igen. Har blivit alldeles för mycket onyttigt den senaste tiden; både gällande mat, dryck och godis. Är rackarns svårt det där med att vara ledig och komma ur rutinerna.
I dag har jag i alla fall lagat minutbiff med teriyakinudlar. Ingen festmåltid direkt men helt ok vardagsrätt. Och framför allt så slipper jag planerande och handlande plus att det är enkla och snabba recept. Kan det bli bättre? Visst, det kanske är lite väl lyxigt när jag är ensam men samtidigt så känner jag att det är viktigt att jag äter bra och varierat. Sen har jag just nu noll egen inspiration till att hitta på och laga mat. Så det där med att beställa matkasse kan jag verkligen rekommendera er alla som tycker det där med vardagsmaten är lite jobbig.
 
Recept: Minutbiff med teriyakinudlar

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>