Ingen ork

Vet inte vad det är med mig längre; är så himlans trött hela tiden och har liksom ingen ork. Känner faktiskt inte riktigt igen mig själv. I fredags natt t.ex. sov jag 12 timmar!!! Är det verkligen normalt för folk i min ålder? Ok, om man hade varit tonåring men jag ska ju föreställa medelålders.
När jag väl hade vaknat och tagit en promenad åkte jag in till stan och kollade på "Paddington". Och den var verkligen hur gullig och rolig som helst. Helt klart sevärd för folk i alla åldrar.
 
 
Efter filmen drog vi hem till kompisen och käkade och delade en flaska vin. Till att börja med alltså. Sen blev det drinkar och chokladbaileys som vi blandade med cointreau. Hur tror ni att jag mådde igår? Att man aldrig lär sig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>