Konstigt beteende av moderna människor

Jag och en kompis planerar för en 70-talsfest som ska gå av stapeln på lördag om två veckor. Inbjudan gick ut till typ 130 personer på Facebook redan i november. Av någon konstig anledning så är det fortfarande drygt 70 pers som inte har svarat! Jag menar; antingen så kan man eller så kan man inte. Det är precis som att många väntar in i det sista att svara för "det kan ju hända något roligare".
För mig är det här ett väldigt konstigt beteende och jag tycker att det rentav är oartigt. Visst; ibland är livet så att man kanske inte riktigt vet. Men när drygt hälften av de inbjudna inte ens kan tacka ja eller nej blir jag lite besviken när man väl tar tag i att fixa en fest.
 
Men; i dagsläget är det drygt 50 pers som har tackat ja så fest blir det hur som helst. Det kommer att vara 70-talstema rakt igenom både när det gäller musik och mat. Vi har hyrt in några skolungdomar som får sköta baren plus engagerat några musikaliska kollegor att göra att liveuppträdande. Så det kommer att bli kul för oss som är där och jag ser verkligen fram emot det! Ska bli superkul att träffa alla glada människor.
 
Studioalbumin Love for Sale kansikuva

Kommentarer
Cilla

Och kläderna framplockade från källaren....



2015-01-16 @ 07:24:47


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>