Stressig dag med trevlig avslutning

I dag har varit en sån där busy dag när man har hunnit med hur mycket som helst men ändå ingenting. Har suttit större delen av dagen i olika möten där jag försöker få grepp om hur allting fungerar på mitt nya jobb.
På vägen hem var jag och klippte mig och hämtade veckans matkasse på ICA. Hem och lasta in allt i kylen för att sedan åka på terminsuppstart för Hemvärnet.
Är ju nu tillbaka i det Hemvärnskompani där jag en gång började dock som stabsgruppchef i stället för assistent. Och det känns SÅ bra att vara tillbaka! Har verkligen saknat den här sociala biten som det är i det här kompaniet. Blev alldeles varm i hjärtat över mottagandet som jag fick. Ser fram emot kommande övningar med allt vad det innebär av spännande utmaningar!
 
Hemvärnets vapen 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>