Bra start på semestern

Åkte ut i skärgården i morse till en ö som heter Bullerö och som ligger ganska långt österut i skärgården. Det ar fantastiskt vackert och fridfullt där ute. Dessutom var det väldigt lite folk vilket ju självklart var det bästa av allt.
När vi åkte i morse så kom det lite duggregn och ganska kallt men ju längre dagen gick desto finare väder blev det. Så till slut var det så att jag ångrade att jag inte hade med mig shorts och ett linne. Men det kanske var lika bra det med tanke på hur mycket jag ändå har lyckats bränna mig i ansiktet, på halsen och på armarna.
 
Jag hoppas verkligen att det blir fler såna här underbara dagar under semestern. De är verkligen välbehövliga för sinnet!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>