Buzzador: Compeed

Testar just nu "Compeed skavsårsplåster extrem" via Buzzador (nätverk för att testa/utvärdera/recensera produkter). Jag köpte ju ett par nya träskor som jag var så lycklig över här för någon månad sedan men som det visade sig att jag fick grymma skavsår av. Så den här kampanjen med plåstren kom väldigt lägligt.
Glad i hågen satte jag på mig träskorna härom dagen och det dröjde inte många timmar förrän jag hade börjat få blåsor på hela FYRA ställen. På med plåster efter alla konstens regler (eller rättare sagt enligt instruktionen). Men mina fossingar kan verkligen inte vara gjorda för dessa plåster. Efter ett kort tag började de lossa och korva sig/kasa runt. Så det var bara att dra bort dem igen och sedan lida resten av dagen. :-(
Men skam den som ger sig; ska låta blåsorna lägga sig lite och sen göra ett nytt försök med plåstren. Återkommer i ärendet...
 
#buzzador 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>