Intensivt dygn

Igår fyllde lilla mamsen hela 64 år så självklart var det kalas där med god mat och många skratt. Lite konstigt känns det dock att sitta helt nykter när de andra har börjat få i sig några glas vin. Har helt plötsligt börjat upptäcka att alkohol gör folk väldigt högljudda. Konstigt nog har jag aldrig märkt det själv när jag har druckit. :-)
 
 
 
I dag har jag "roat" mig med att stå på bakluckeloppis. Hade bestämt redan innan att jag skulle sälja mina saker billigt, mycket billigt, för att bli av med så mycket saker som möjligt. Så man kan väl lugnt säga att jag blev av med väldigt mycket saker även om förtjänsten efter hyra av plats/bord är borträknad bara blev lite drygt 800:-. Men det var ändå en kul dag med trevliga och framför allt många kunder. Nu är resterna nerpackade igen och jag ska fylla på lite från mina köksskåp innan jag åker dit och ställer mig igen i mitten av september. Jag menar; 800:- är ju pengar som man annars bara har stående i källaren/köksskåpen och som man ändå inte använder. Och de pengarna kan man ju ha roligare för än att bara vara dammsamlare.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>