Statusen är lite bättre

Har faktiskt fått sova någorlunda i natt, bara varit uppe några gånger. Detta har väl gjort att jag har känt mig något piggare idag. Dock är jag fortfarande alldeles matt och snurrig. Har varit ute några kortare svängar (vågar inte vara för långt från toaletten) och utöver det har jag växlat mellan att sitta i solen på balkongen och lyssna på "Sommar på P1" och ligga inne och pusta framför fläkten som har gått på högvarv senaste dygnet.
 
I morgon börjar sista arbetsveckan innan semestern, längtar som 17 tills på fredag. Och nu hoppas jag bara att magen ska ha hunnit bli bra tills dess, pallar inte med det här längre!
 
 

Kommentarer
Cilla

Man får vara sjukskriven o ta hand om sig! Krya-Kram



2015-07-06 @ 08:10:09


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>