Blir så trött ibland

Först blir jag trött på att jag inte kan sova om nätterna. Svårt att somna, sover någon timme och vaknar sen igen och ligger och vrider och vänder på mig i ett par timmar innan jag somnar vid halv fem och är ett vrak ett par timmar senare när väckarklockan ringer.
Sen blir jag trött på min ena chef som inte tycker att det där med administration och ekonomi är så viktigt. Detta gör att det blir en massa extra jobb för mig samt att fakturorna valsar runt i systemet och blir eskalerade i onödan.
Till sist blir jag trött på ett par av mina vänner. Träffade dem i kväll på en enkelt middag hos den ena av dem. Och den ena sitter bara och pratar om sitt jobb hela tiden och den andra satt och pratade om allt mellan himmel och jord så länge det rörde honom. Så jag blev helt tyst och satt och bara lyssnade. De förde liksom varsin monolog i varsin ringhörna utan att ens lyssna på den andra.
 
Ja, ja. För att försöka bli lite piggare ska jag nu gå och lägga mig med en tablett. Får ju inte äta vanliga sömntabletter längre så nu har jag fått någon variant av allergimedicin som ska göra att man blir dåsig och sömning. Så wish me luck!
 

Kommentarer
Cilla

Sov du? Kramis =)

Svar: Nope. :-(
Elly



2015-06-24 @ 08:19:41


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>