Tror ni att jag sov?

Tog som sagt var den där allergimedicinen som man skulle bli så trött och dåsig av innan jag gick och la mig igår. Tror ni att jag somnade? Låg fortfarande och löste korsord vid straxt före två. Dåsade till någon timme senare och låg sen i halvdvala fram tills klockan ringde vid halv sju. Helt slut som artist!
Nu känner jag mig väldigt trött och sliten men samtidigt så är hjärnan på högvarv. Så nu har jag tagit en ny tablett och hoppas på bättre sömntur i natt.
 
I kväll tog jag mig trots tröttheten iväg på Parkteatern. De åker ju runt och var i kväll bara en kvarts promenad hemifrån så då ville jag ju passa på. Det var föreställningen "From Sammy with love" som visades i kväll och den var helt fantastiskt bra! Även om den var väldigt sorglig emellanåt. Den handlade om Sammy Davies Junior plus att man vävde in personliga reflektioner från skådespelarna/dansarna Karl Dyall och Rennie Mirro och om hur de har upplevt utanförskap på grund av sina rötter och sin hudfärg. Usch, jag ryser när jag hör såna tragiska berättelser!
Men den var i alla fall jättebra och jag är glad att jag gick iväg och såg den.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>