Nästa steg

Jag är medveten om att jag just för tillfället bara skriver om det här med mina försök att bli gravid men det är ju en sån väldigt stor del av mitt liv just nu så ni får helt enkelt stå ut med det.
 
I dag har jag fått veta att äggen har blivit befruktade som de ska så i morgon drar jag ner till Köpenhamn för att få dem insatta igen. Så nu är det "bara" att hålla alla tummar och tår för att det/dem ska få fäste där inne. De kommer att sätta in två ägg enligt mitt önskemål. Jag har valt det då jag ju är så pass gammal och chanserna iom två ägg fördubblas. Och skulle bägge två nu råka fästa så får jag väl greja ett tvillingpar också. Hur svårt kan det vara liksom? :-)
 
Måste bara försöka att behålla mitt lugn och inte bli alltför besviken om det här försöket inte funkar. Men nu vet jag iaf att det inte är fel på mina ägg. *skönt att veta*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>