Förbereder mig mentalt

Sådär ja, nu är alla biljetter bokade och klara inför veckans resor ner till Köpenhamn där jag ska göra mitt andra försök med IVF.
Åker hem till min pappa och sover över i morgon då han ska skjutsa mig till fakir-flighten som avgår redan kl. 07:00 på torsdag morgon. Efter det smärtsamma uttaget av äggen åker jag sedan tåg hem igen på eftermiddagen.
Kommer vara "sjuk" från jobbet på fredag för att slippa stressen samt vila. För sen på lördag morgon är det dags att åka ner igen. Dock inte fullt lika tidigt men det blir ändå ingen direkt sovmorgon. In med äggen igen och sen tåget tillbaka upp till Stockholm igen. Kommer antagligen vara helt slut på söndag! Tur att det bara är halv vecka nästa vecka.
 
flights

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>