Nackspärr, promenad och sms

Vaknade upp här på förmiddagen av att jag hade ont i nacken och det har sedan fortsatt och blivit sämre ju mer av dagen har gått. Som tur är så är det ett "vanligt" nackspärr och inte diskbråcket som bråkar. Man får vara glad över det lilla. :-)
Har i alla fall tagit en två-timmars promenad med Poe (x-et):s lillasyrra. Det var en skön promenad i solen om än ganska blåsigt. Sen var det väldigt kul att träffas igen. Länge sedan sist och jag tror inte ens att vi har träffats i år.
 
Idag fyller dejten från förra året år. Har gått hela dagen långt och velat om jag skulle skicka ett sms och gratta eller inte. Har tänkt på varför jag skulle gratta honom och till vilken nytta, vad vill jag uppnå. För nu när man läser inläggen här från förra året inser jag att det var mycket tjafs och irritation. Men till slut bestämde jag mig för att skicka ett kort grattis i alla fall. Tror ni att jag har fått någon som helst reaktion? Nope! Men nu har i alla fall jag visat min goda vilja att vi ska ha någon sorts kontakt.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>