Soft men förberedande dag

Snacka om att jag har varit trött idag. Det är precis som att någon slagit en gummiklubba i huvudet på mig. Har liksom inte riktigt vaknat. Som tur är så gick det onda över under natten så i dag har jag inte känt någonting alls sedan ingreppet igår. Har bara blött lite men inga mängder.
I morgon bitti flyger jag ner till Köpenhamn igen för att sätta in två av de befruktade äggen. Så nu håller vi tummar och tår för att äggen verkligen har blivit befruktade. Det är jag iofs inte så orolig för utan det är ju det där att det sen ska fastna och trivas inne i livmodern som är det svåra i det hela.
 
Har verkligen tagit det lugnt idag med långpromenad och fix på balkongen. Är ju så himla härligt ute just nu med allt det ljusgröna. Och underbart att känna doften av hägg.
 

Svårt att se men det är hägg i full blomning

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>