Trött men lycklig

Lördagens aktivitet blev övning med Hemvärnet. Vi har finslipat på strid i bebyggelse vilket är hur jobbigt som helst. Men samtidigt är det väldigt kul! Så även om man bara vill lägga sig ner och kvida av trötthet så kämpar man vidare. Fast jag ska villigt erkänna att jag nog inte var vidare trafiksäker när jag körde hem.
 
Nu ligger jag här i soffan och funderar på om man kan gå och lägga sig redan nu vid nio en lördagskväll? Dock kan jag nog få svårt att sova då jag har sjuk kramp i händer och fötter. Antar att det beror på vätskebrist och det vill inte riktigt försvinna trots att jag säkert har druckit ett par liter vatten sedan jag kom hem.
 
En gammal bild från en övning så att ni får se hur jag har sett ut idag:
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>