Konstanta återbesök på MVC

Snacka om att jag har sprungit på MVC senaste veckorna. Det har varit ensamma-mammor-grupp, rutinkontroll hos barnmorskan, amningskurs samt besök hos läkare.
 
Bebisen växer som den ska och hjärtat låter bra. Det som är lite oroande är ju det att jag sover så risigt om nätterna pga stress. Så nu är jag förlängt halvtidssjukskriven fram till 15/1 då jag går på min föräldraledighet. Så bara vetskapen om detta ska väl förhoppningsvis göra att jag kan varva ner och sova lite bättre. Om inte annat att få lite mer vilotid. För säkerhets skull ska jag på ett extra ultraljud nästa fredag för att se så att allt växer som det ska. Inte utan att jag känner ett stygn av oro.
 
Efter att ha varit på amningskursen känner jag mig faktiskt ganska lugn inför förlossningen och första tiden därefter. Förhoppningsvis så löser sig mycket av sig självt och jag får helt enkelt försöka förlita mig på att både vårdpersonalen och bebisen vet vad de ska göra. :-)
 

Kommentarer
Cilla

Du måste tänka på DIG! Kram



2015-11-25 @ 07:48:35


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>