Pausat Facebook

Efter lite tänkande har jag bestämt mig för att pausa Facebook för ett tag. Kände att jag inte riktigt visste hur jag skulle hantera mina och min f.d. väns gemensamma kompisar. Skulle jag blocka dem? Sänka ner dem till bekanta eller låta dem ligga kvar? Så jag tog den "enkla" vägen och pausade kontot i stället. Och det kanske faktiskt inte är helt fel med tanke på hur beroende jag känner att jag har blivit. Loggar in precis hela tiden bara för att kolla. Sjukt beteende om ni frågar mig!
Sen vill jag inte riktigt göra officiellt ännu att jag ska flytta och bli mamma. Vill behålla det IRL ett tag till...
 
facebook_like_logo_1

Kommentarer
Cilla

Spontant tycker jag att de människor som tillför något positivt till dig ska du behålla på FB! Sen vem de är släkt/vän/ovän med ska inte spela roll, om du gillar hen och ni har en bra vänskap så kör!
Du övertänker... Kramis

Svar: Har ju bara pausat ett tag. Sen efter att jag har rensat återkommer jag. Måste bsra landa lite. Men just nu kan jag inte riktigt tänk klart efter att inte ha sovit ordentligt på flera veckor. Sen har FB tagit alldeles för mycket tid i anspråk vilket jag inte riktigt har tid med nu i flyttider. 😊Stor kram och trevlig helg!
Elly



2015-11-06 @ 07:54:51


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>