Promenad med blandade känslor

Har "jobbat hemifrån" idag för att hinna med att plocka lite emellan gångerna jag måste sätta mig ner och vila/jobba lite. Men det känns liksom som att jag inte riktigt kommer igång med det där sista tråkiga som måste göras och packas. Får inte ändan ur vagnen (eller rättare sagt: ur soffan).
Tog i alla fall en sista promenad här i Nackareservatet. Kommer sakna det mycket! Och tänk hur många timmar jag har tillbringat på de där promenadvägarna i skogen. Men det är bara att inse att ett nytt liv börjar och det är dags att lämna det här livet bakom mig och se framåt.
 
Just nu känns det ungefär lika grått som det är ute på himlen inom mig när jag tänker på att jag ska lämna mitt kära söderort:
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>