Busy dag

Snacka om att man är slut som artist efter en sån här dag.
Började med att jobba hemifrån en timme i morse innan jag åkte in till stan för delta på jobbets friskvårdsdag. Eller rättare sagt: jag var med på en aktivitet som var "ABBA-the city walk". Det var en 2-timmarstur runt om i city samt i gamla stan med stopp på ställen som är förknippade med ABBA. Och när man gick mellan ställena spelades deras musik. Var riktigt kul faktiskt!
 
Hem och vänta på besiktningsmannen som skulle kolla min lägenhet innan värden kan godkänna bytet. Och den gick igenom helt utan anmärkning! Han tyckte lägenheten var jättefin och han var väl här knappt tio minuter innan han konstaterade att det bara var normalt slitage på lägenheten Nu skulle han vidarebefordra detta till hyresvärden och sen ska det i princip bara vara att skriva kontrakt. Så riktigt lugn kan jag inte vara ännu, inte förrän det är påskrivet.
 
In till jobbet för halvdag med enheten, avbryta för att hålla koll på lönekörningen som gick idag och därefter tillbaka till enheten. Vi avslutade dagen med en kort aw. Fick bli en Pepsi för min del. Men det var väldigt trevligt ändå.
 
Så ni kan ju tro att det känns i hela kroppen efter en sån intensiv dag. :-)
 
Morgonens utsikt över Riddarfjärden

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>