Har helt kommit av mig

För att släppa lite på stressen försöker jag att tillbringa så lite tid framför datorn som möjligt för tillfället. Därav att jag har kommit av mig lite och inte skrivit något den senaste veckan. Är fortfarande stressad i princip dygnet runt med veckans höjdpunkter har varit:
*AW med quiz med väninna. Trevligt och fantastiskt god pizza.
*Födelsedagskalas hos kompis i lördags.
*Skogspromenad i söndags. Hittade mycket lite svamp men det var välbehövligt att andas lite frisk luft i lugn miljö. Efter det hjälpte kompisen till att byta däck på bilen medan jag vaxade den. Så nu är spanska vilddjuret redo för vintern.
 
Trist som har hänt:
*En mycket kär Hemvärnskollega har gått ur tiden. Det är alltså han som jag har plockat alla äpplen hos som jag har mustat de senaste åren. Han hade haft känningar i hjärtat i fredags eftermiddag och själv ringt till ambulansen vid 16-tiden. Kl 19 var han dödförklarad. Visserligen var han 68 år men det känns ändå helt fel. Han var ju världens mest aktiva, pigga och träningsaktiga person. Känns så himla orättvist och det kommer bli väldigt tomt utan honom! Varför just han liksom?
 
Så som ni ser har det verkligen varit en berg- och dalbana den senaste veckan. Känns som att det skulle behöva lugna ner sig lite snart för att jag ska orka med.
 
Snabbaste berg-och dalbanor i världen

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>