Nu är det (nästan) klart

I morse ringde min hyresvärd och berättade att de godkänner bytet av lägenhet. Ungefär samtidigt hade den andra värden ringt till hon som jag ska byta med kontaktat henne. Så nu är det "bara" kvar att skriva på själva kontraktet. Visst, jag är något lugnare nu men samtidigt så kan jag ju inte helt andas ut förrän jag har kontraktet i min hand.
 
Hade tänkt röja här hemma i kväll men kroppen har helt enkelt sagt nej och vill bara ta det lugnt. Så för första gången på länge har jag lyssnat lite på den och bara slappat. Får ta igen det genom att gå upp i tid i morgon bitti i stället. Sen kommer mamma vid lunch och hjälper mig. Vi räknar med att hålla på hela eftermiddagen i morgon och sen fram till ungefär kl. två på söndag då vi ska på kalas hos min svägerska. Gissa om jag kommer att vara trött på söndag kväll?
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>